Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nelíbí se vám zboží anebo jste si to jen rozmysleli? Nic se neděje, do 14 dnů můžete zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu. Jak na to?

  • Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení (viz naše obchodní podmínky).
  • Napište nám e-mail na adresu merch@jenzeny.cz o tom, že máte v plánu zboží vrátit (vždy uvádějte číslo objednávky) a my se vám obratem ozveme.
  • Zboží musí být nepoužívané a neznečištěné, pouze vyzkoušené bez známek poškození v originálním balení a v kompletním stavu. Zboží může být použito za účelem zjištění jeho povahy a vlastnosti; ovšem nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
  • Finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na váš účet.
  • Zboží, prosím, důkladně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Adresa pro vrácení zboží dopravcem:

Business Factory s.r.o.

Dornych 486/47b

617 00 Brno

Po předešlé domluvě je možné zboží vrátit přímo na adrese.

 

REKLAMACE

I když se snažíme, aby k vám zboží dorazilo v tom nejlepším stavu a abyste byli se zbožím maximálně spokojení, může se objevit nežádoucí vada. Jak v tomto případě postupovat?

  • Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro reklamaci (viz naše obchodní podmínky).
  • Napište nám e-mail na adresu merch@jenzeny.cz o tom, že máte v plánu zboží reklamovat (uveďte číslo objednávky a důvod reklamace) a my se vám obratem ozveme.
  • Zboží, prosím, důkladně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Jakmile k nám vrácené zboží dorazí, provedeme kontrolu a v co nejkratším termínu vaši reklamaci vyřídíme. K vyřízení reklamace dojde nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude domluvena lhůta delší.
  • Adresa pro vrácení zboží dopravcem:

Business Factory s.r.o.

Dornych 486/47b

617 00 Brno

Po předešlé domluvě je možné zboží vrátit přímo na adrese.